Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας, συναινείτε στη χρήση των cookies. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας που καθορίζουν αν αποθηκεύονται.
Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την
Polityce Cookies.

  OK
layouts.en layouts.de-at layouts.fr-be layouts.bg layouts.hr layouts.sr-me layouts.cs layouts.et layouts.fi layouts.fr layouts.el layouts.es layouts.nl layouts.en-ie layouts.lt layouts.lv layouts.de layouts.pl layouts.pt layouts.ru layouts.ro layouts.sr layouts.sk layouts.sl layouts.uk layouts.hu layouts.it

ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣREA5

Κανονισμοί του ηλεκτρονικού καταστήματος Lazienka-rea.com.pl

Δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Η Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa με έδρα το Białystok, εγγεγραμμένη στο Κεντρικό Μητρώο και Πληροφορίες για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα της Δημοκρατίας της Πολωνίας που τηρείται από τον αρμόδιο υπουργό Οικονομίας, η οποία έχει: διεύθυνση της έδρας της: 60 Przędzalniana Street, 15-688 Białystok και διεύθυνση παράδοσης: 60 Przędzalniana Street, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: biuro.rea@podlasiak.com.pl ενημερώνει ότι λόγω της έναρξης ισχύος της 25ης Μαΐου 2018. Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (ο «Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων») («ΓΚΠΔ»), μπορεί να επεξεργάζεται τα δεδομένα σας ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, εφόσον υπάρχει κατάλληλη νομική βάση για να το πράξει. Σύμφωνα με το πεδίο των δραστηριοτήτων του, ο υπεύθυνος επεξεργασίας επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα για διάφορους σκοπούς, αλλά αυτό γίνεται πάντα σύμφωνα με το νόμο.
Σε σχέση με τις παραπάνω αλλαγές, σας ενημερώνουμε ως υπεύθυνος επεξεργασίας ότι ο σκοπός της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων είναι:

1. Για να είναι δυνατή η ηλεκτρονική παροχή υπηρεσιών και η εκτέλεση της σύμβασης στην οποία είστε συμβαλλόμενο μέρος, μαζί με τη δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών και πληρωμών για αγορές – η αναγκαιότητα της επεξεργασίας για την εκτέλεση της σύμβασης (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο β) RODO),
2. Διεκπεραίωση αγορών που πραγματοποιούνται χωρίς εγγραφή – επεξεργασία απαραίτητη για την εκτέλεση της σύμβασης (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο β) RODO),
3. Χειρισμός καταγγελιών – επεξεργασία απαραίτητη για την εκτέλεση της σύμβασης (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο β) RODO),
4. Αναλυτικές και στατιστικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, αναλύσεις της συμπεριφοράς και της δραστηριότητας των χρηστών με δυνατότητα εκμάθησης των προτιμήσεων των χρηστών, – έννομο συμφέρον του Διαχειριστή (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) RODO),
5. Για τη θεμελίωση, διεκδίκηση ή υπεράσπιση αξιώσεων – νομική βάση για την επεξεργασία – το έννομο συμφέρον του Διαχειριστή (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) RODO), το οποίο συνίσταται στην προστασία των δικαιωμάτων του,
6. Για να καταστεί δυνατή η τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία με τον πελάτη προκειμένου να εκτελεστεί η παραγγελία ή να διευκρινιστούν ασάφειες σχετικά με τη συναλλαγή από το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών της Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k.
Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, τα δεδομένα σας αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι απαραίτητο για την εκτέλεση των προαναφερθέντων σκοπών ή της διαδικασίας που συνδέεται άμεσα με τη σύναψη μιας συναλλαγής.

Η Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k., ως διαχειριστής των προσωπικών σας δεδομένων, εγγυάται πλήρη ασφάλεια και εμπιστευτικότητα. Σε κάθε στάδιο, σας δίνουμε τη δυνατότητα να επεκτείνετε τις γνώσεις και τη διαχείρισή σας σχετικά με την αποθήκευση των προσωπικών δεδομένων μετά από προηγούμενη επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση biuro.rea@podlasiak.com.pl και επαλήθευση από εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
Κατόπιν αιτήματός σας, σας δίνουμε τη δυνατότητα να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας και να διαγράψετε πλήρως τα προσωπικά δεδομένα που αποθηκεύονται από την εταιρεία Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k.

Η Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. εγγυάται την ασφάλεια και τον πλήρη έλεγχο της επεξεργασίας και της αποθήκευσης των προσωπικών σας δεδομένων.

Το διαδικτυακό κατάστημα που λειτουργεί στη διεύθυνση www.lazienka-rea.com.pl διευθύνεται από την εταιρεία:. Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k..
  • με έδρα
    *ul.Przędzalniana 60

    15-688 Białystok.

Αριθμός ΑΦΜ: 966-216-01-21- REGON: 521350544.

Παρακαλείσθε να υποβάλλετε καταγγελίες στη διεύθυνση: reklamacje@lazienka-rea.pl

Για τεχνικά ερωτήματα, επικοινωνήστε με: bok@rea.pl

Τηλ. 857-337-777
pon. – Πτ. 7:00 π.μ. – 7:00 μ.μ..

*Διεύθυνση για αλληλογραφία: *.
ul. Przędzalniana 6L.
15-688 Białystok

Προσωπική παραλαβή: Δευτέρα – Παρασκευή 7:00 π.μ. – 2:45 μ.μ..

Χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες των ακόλουθων ναυτιλιακών εταιρειών: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). Ανάλογα με τα αγοραζόμενα αγαθά, την ιδιαιτερότητά τους, το βάρος, τις διαστάσεις, προσαρμόζουμε τον κατάλληλο μεταφορέα και τον τύπο αποστολής. Οι ταχυμεταφορείς παραδίδουν τα δέματα μεταξύ 8.00 π.μ. και 4.00 μ.μ., η παράδοση σε άλλες ώρες εξαρτάται αποκλειστικά από την καλή θέληση του ταχυμεταφορέα. Η διαδρομή και η ακριβής ώρα παράδοσης εξαρτάται μόνο από τον ταχυμεταφορέα. Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι στην περίπτωση αποστολών άνω των 30 κιλών, ο ταχυμεταφορέας δεν είναι υποχρεωμένος να μεταφέρει τα εμπορεύματα στις εγκαταστάσεις του αγοραστή. Με τέτοιες αποστολές, ο ταχυμεταφορέας παραδίδει τα εμπορεύματα στο κτίριο του παραλήπτη, όσο το δυνατόν πλησιέστερα, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση της οδικής υποδομής. Ταυτόχρονα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι είναι δυνατή η αγορά της υπηρεσίας μεταφοράς των εμπορευμάτων στις εγκαταστάσεις του αγοραστή με το ποσό των 100 PLN μικτά. Προκειμένου να παραγγείλετε μια τέτοια υπηρεσία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως μετά την πραγματοποίηση της αγοράς.

ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΉΜΑΤΟΣ

LAZIENKA-REA.PL

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

2. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΈΣ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΌ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ

3. ΌΡΟΙ ΣΎΝΑΨΗΣ ΣΎΜΒΑΣΗΣ ΠΏΛΗΣΗΣ

4. ΜΈΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΌΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΉΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

5. ΚΌΣΤΟΣ, ΜΈΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΧΡΌΝΟΣ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΉΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

6. ΠΑΡΆΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ

7. ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΈΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ΥΠΟΒΟΛΉΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΏΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΏΝ ΚΑΙ ΚΑΝΌΝΕΣ ΠΡΌΣΒΑΣΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ΑΥΤΈΣ

8. ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΏΡΗΣΗΣ (ΙΣΧΎΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΆΣΕΙΣ ΠΏΛΗΣΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΆΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΙΣ 25 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2014 ΚΑΙ ΜΕΤΆ)

9. ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΊΕΣ

10. ΤΕΛΙΚΈΣ ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ

11. ΥΠΌΔΕΙΓΜΑ ΕΝΤΎΠΟΥ ΥΠΑΝΑΧΏΡΗΣΗΣ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.lazienka-rea.pl ενδιαφέρεται για τα δικαιώματα των καταναλωτών. Ο καταναλωτής δεν μπορεί να παραιτηθεί από τα δικαιώματα που του παρέχει ο νόμος περί δικαιωμάτων του καταναλωτή. Οι συμβατικές διατάξεις που είναι λιγότερο ευνοϊκές για τον καταναλωτή από τις διατάξεις του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή είναι άκυρες και αντί αυτών εφαρμόζονται οι διατάξεις του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή. Ως εκ τούτου, οι διατάξεις των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων δεν αποσκοπούν στον αποκλεισμό ή τον περιορισμό οποιουδήποτε δικαιώματος του καταναλωτή το οποίο δικαιούται βάσει των αναγκαστικών διατάξεων του νόμου και κάθε πιθανή αμφιβολία θα ερμηνεύεται υπέρ του καταναλωτή. Σε περίπτωση οποιασδήποτε ασυμφωνίας μεταξύ των διατάξεων των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων και της προαναφερθείσας νομοθεσίας, η τελευταία υπερισχύει και εφαρμόζεται.

1. ΓΕΝΙΚΈΣ ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ

1.1. Το ηλεκτρονικό κατάστημα που διατίθεται στη διεύθυνση διαδικτύου www.lazienka-rea.pl λειτουργεί από την ANDRZEJ CYLWIK που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα με την επωνυμία Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa, εγγεγραμμένη στο Κεντρικό Μητρώο Επιχειρηματικής Δραστηριότητας και Πληροφοριών της Δημοκρατίας της Πολωνίας που διεξάγεται από τον αρμόδιο υπουργό Οικονομίας, κατέχοντας: διεύθυνση της έδρας: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok και διεύθυνση παροχής υπηρεσιών: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: biuro.rea@podlasiak.com.pl.

1.2. Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις απευθύνονται τόσο στους καταναλωτές όσο και στους επιχειρηματίες που χρησιμοποιούν το Ηλεκτρονικό Κατάστημα (με εξαίρεση το σημείο. 9 των Όρων και Προϋποθέσεων, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρηματίες).

1.3 Ο διαχειριστής των προσωπικών δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία σε σχέση με τις διατάξεις των παρόντων Κανονισμών είναι ο Πάροχος Υπηρεσιών. Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα υποβάλλονται σε επεξεργασία για τους σκοπούς, στην έκταση και βάσει των αρχών που αναφέρονται στην πολιτική απορρήτου που δημοσιεύεται στις σελίδες του Διαδικτυακού Καταστήματος. Η παροχή προσωπικών δεδομένων είναι εθελοντική. Κάθε πρόσωπο του οποίου τα προσωπικά δεδομένα επεξεργάζεται ο Πάροχος Υπηρεσιών έχει το δικαίωμα να επιθεωρεί το περιεχόμενό τους και το δικαίωμα να τα ενημερώνει και να τα διορθώνει.

1.4 Ορισμοί:

1.4.1. ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΗΜΕΡΑ – μία ημέρα από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των αργιών.

1.4.2. ΕΝΤΥΠΟ ΕΓΓΡΑΦΗΣ – έντυπο που διατίθεται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και επιτρέπει τη δημιουργία Λογαριασμού.

1.4.3. ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – Ηλεκτρονική υπηρεσία, διαδραστική φόρμα διαθέσιμη στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα που επιτρέπει την υποβολή μιας παραγγελίας, ιδίως με την προσθήκη προϊόντων σε ένα ηλεκτρονικό καλάθι και τον καθορισμό των όρων της Σύμβασης Πώλησης, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου παράδοσης και πληρωμής.

1.4.4. ΠΕΛΑΤΗΣ – (1) φυσικό πρόσωπο με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα και, στις περιπτώσεις που προβλέπονται από την εν γένει ισχύουσα νομοθεσία, επίσης φυσικό πρόσωπο με περιορισμένη δικαιοπρακτική ικανότητα, (2) νομικό πρόσωπο ή (3) οργανωτική μονάδα χωρίς νομική προσωπικότητα, στην οποία ο νόμος αναγνωρίζει δικαιοπρακτική ικανότητα, – ο οποίος έχει συνάψει ή προτίθεται να συνάψει Σύμβαση Πώλησης με τον Πωλητή.

1.4.5. ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ – ο νόμος περί Αστικού Κώδικα της 23ης Απριλίου 1964 (Επίσημη Εφημερίδα 1964, αριθ. 16, στοιχείο 93, όπως τροποποιήθηκε).

1.4.6. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ – Ηλεκτρονική Υπηρεσία, σύνολο πόρων στο σύστημα επικοινωνίας δεδομένων του Παρόχου Υπηρεσιών που επισημαίνεται με ατομικό όνομα (login) και κωδικό πρόσβασης που παρέχεται από τον Πελάτη, στο οποίο αποθηκεύονται δεδομένα που παρέχονται από τον Πελάτη και πληροφορίες σχετικά με τις Παραγγελίες που έχουν τοποθετηθεί από αυτόν στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

1.4.7. NEWSLETTER – Ηλεκτρονική Υπηρεσία, μια υπηρεσία ηλεκτρονικής διανομής που παρέχεται από τον Πάροχο Υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία επιτρέπει σε όλους τους Αποδέκτες της Υπηρεσίας που τη χρησιμοποιούν να λαμβάνουν αυτόματα από τον Πάροχο Υπηρεσιών το κυκλικό περιεχόμενο διαδοχικών εκδόσεων ενημερωτικού δελτίου που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τα Προϊόντα, τα νέα και τις προσφορές στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

1.4.8. ΠΡΟΪΟΝ – κινητό αντικείμενο που διατίθεται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και αποτελεί αντικείμενο Σύμβασης Πώλησης μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή.

1.4.9. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ – οι παρόντες κανονισμοί του Διαδικτυακού Καταστήματος.

1.4.10. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ – το ηλεκτρονικό κατάστημα του Παρόχου Υπηρεσιών που διατίθεται στην ακόλουθη διεύθυνση στο διαδίκτυο: www.lazienka-rea.pl.

1.4.11. ΠΩΛΗΤΗΣ- ΠΑΡΟΧΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ – ο ANDRZEJ CYLWIK που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα με την επωνυμία Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa, εγγεγραμμένος στο Κεντρικό Μητρώο Επιχειρηματικής Δραστηριότητας και Πληροφοριών της Δημοκρατίας της Πολωνίας που διεξάγεται από τον αρμόδιο υπουργό Οικονομίας, έχοντας: διεύθυνση της έδρας του: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok και διεύθυνση παροχής υπηρεσιών: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: biuro.rea@podlasiak.com.pl.

1.4.12. ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ – η σύμβαση πώλησης του Προϊόντος που συνάπτεται ή συνάπτεται μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή μέσω του διαδικτυακού καταστήματος.

1.4.13. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ – υπηρεσία που παρέχεται ηλεκτρονικά από τον Πάροχο Υπηρεσιών στον Πελάτη μέσω του Καταστήματος Διαδικτύου.

1.4.14. ΠΑΡΟΧΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ – (1) φυσικό πρόσωπο με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα και, στις περιπτώσεις που προβλέπονται από το γενικά εφαρμοστέο δίκαιο, επίσης φυσικό πρόσωπο με περιορισμένη ικανότητα να προβαίνει σε δικαιοπραξίες- (2) νομικό πρόσωπο- ή (3) οργανωτική μονάδα χωρίς νομική προσωπικότητα, στην οποία ο νόμος αναγνωρίζει δικαιοπρακτική ικανότητα- – που χρησιμοποιεί ή προτίθεται να χρησιμοποιήσει την Ηλεκτρονική Υπηρεσία.

1.4.15. ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ΝΟΜΟΣ – ο νόμος της 30ής Μαΐου 2014 σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών (Επίσημη Εφημερίδα του 2014, σημείο 827, όπως τροποποιήθηκε).

1.4.16. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ – δήλωση βούλησης του Πελάτη που γίνεται μέσω του εντύπου παραγγελίας και αποσκοπεί άμεσα στη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης Προϊόντων με τον Πωλητή.

2. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΈΣ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΌ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ

2.1. Στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα διατίθενται οι ακόλουθες Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες: Λογαριασμός, Έντυπο παραγγελίας και Ενημερωτικό δελτίο.

2.1.1. Λογαριασμός – η χρήση του Λογαριασμού είναι δυνατή μετά την ολοκλήρωση δύο διαδοχικών βημάτων από τον Πελάτη – (1) τη συμπλήρωση της Φόρμας Εγγραφής και (2) την επιλογή του πεδίου «Αποστολή». Ο Πελάτης πρέπει να παρέχει τις ακόλουθες πληροφορίες στο Έντυπο Εγγραφής: όνομα και επώνυμο, διεύθυνση (οδός, αριθμός σπιτιού/διαμερίσματος, ταχυδρομικός κώδικας, πόλη), διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας και κωδικός πρόσβασης. Για τους μη καταναλωτές, είναι επίσης απαραίτητο να παρέχεται η επωνυμία της εταιρείας και ο αριθμός ΑΦΜ.

2.1.1.1. Η υπηρεσία ηλεκτρονικού λογαριασμού παρέχεται δωρεάν για αόριστο χρονικό διάστημα. Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα, ανά πάσα στιγμή και χωρίς να προβεί σε οποιαδήποτε αιτιολόγηση, να καταργήσει τον Λογαριασμό (παραίτηση από τον Λογαριασμό), αποστέλλοντας σχετικό αίτημα στον Πάροχο Υπηρεσιών, ιδίως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: biuro.rea@podlasiak.com.pl ή εγγράφως στη διεύθυνση: 6K Przędzalniana Street, 15-688 Białystok.

2.1.2. Έντυπο παραγγελίας – η χρήση του εντύπου παραγγελίας αρχίζει από τη στιγμή που ο Πελάτης προσθέτει το πρώτο Προϊόν στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Η παραγγελία πραγματοποιείται όταν ο Πελάτης ολοκληρώσει συνολικά δύο διαδοχικά βήματα – (1) τη συμπλήρωση της Φόρμας Παραγγελίας και (2) το πάτημα του πλαισίου «Επιβεβαιώνω την αγορά» στη σελίδα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος μετά τη συμπλήρωση της Φόρμας Παραγγελίας. – Μέχρι το σημείο αυτό, είναι δυνατή η τροποποίηση των δεδομένων που έχετε εισάγει μόνοι σας (για το σκοπό αυτό, θα πρέπει να καθοδηγηθείτε από τα μηνύματα που εμφανίζονται και τις πληροφορίες που είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος). Στο Έντυπο Παραγγελίας, είναι απαραίτητο ο Πελάτης να παρέχει τα ακόλουθα στοιχεία σχετικά με τον Πελάτη: όνομα και επώνυμο/επωνυμία εταιρείας, διεύθυνση (οδός, αριθμός σπιτιού/διαμερίσματος, ταχυδρομικός κώδικας, πόλη), διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας και στοιχεία σχετικά με τη Σύμβαση Πώλησης: Προϊόν(τα), ποσότητα προϊόντος(ων), τόπος και τρόπος παράδοσης του(των) προϊόντος(ων), τρόπος πληρωμής. Στην περίπτωση Πελατών που δεν είναι καταναλωτές, είναι επίσης απαραίτητο να παρέχεται η επωνυμία της εταιρείας και ο αριθμός ΦΠΑ.

2.1.2.1. Η υπηρεσία ηλεκτρονικού εντύπου παραγγελίας παρέχεται δωρεάν, έχει εφάπαξ χαρακτήρα και λήγει τη στιγμή της υποβολής παραγγελίας μέσω αυτής ή τη στιγμή της προγενέστερης διακοπής της υποβολής παραγγελίας μέσω αυτής από τον Πελάτη.

2.1.3 Ενημερωτικό δελτίο – το Ενημερωτικό δελτίο χρησιμοποιείται από τον Πελάτη τσεκάροντας το αντίστοιχο πλαίσιο ελέγχου κατά τη δημιουργία Λογαριασμού ή την τοποθέτηση Παραγγελίας – ο Πελάτης εγγράφεται στο Ενημερωτικό δελτίο μόλις δημιουργήσει Λογαριασμό ή τοποθετήσει Παραγγελία.

2.1.3.1 Η ηλεκτρονική υπηρεσία Newsletter παρέχεται δωρεάν για αόριστο χρονικό διάστημα. Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα, ανά πάσα στιγμή και χωρίς να αιτιολογήσει οποιαδήποτε αιτία, να διαγραφεί από το Ενημερωτικό Δελτίο (Newsletter unsubscribe), αποστέλλοντας σχετικό αίτημα στον Πάροχο Υπηρεσιών, ιδίως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: biuro.rea@podlasiak.com.pl ή εγγράφως στη διεύθυνση: 6K Przędzalniana Street, 15-688 Białystok.

2.2. Τεχνικές απαιτήσεις που είναι απαραίτητες για τη συνεργασία με το σύστημα ΤΠΕ που χρησιμοποιεί ο Πάροχος υπηρεσιών: (1) υπολογιστής, φορητός υπολογιστής ή άλλη συσκευή πολυμέσων με πρόσβαση στο Διαδίκτυο- (2) πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο- (3) πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο: Mozilla Firefox έκδοση 17.0 και άνω ή Internet Explorer έκδοση 10.0 και άνω, Opera έκδοση 12.0 και άνω, Google Chrome έκδοση 23.0. και άνω, Safari έκδοση 5.0 και άνω- (4) συνιστώμενη ελάχιστη ανάλυση οθόνης: (5) ενεργοποίηση των Cookies και της Javascript στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού.

2.3. Ο Πελάτης θα χρησιμοποιεί το Ηλεκτρονικό Κατάστημα με τρόπο σύμφωνο με το νόμο και την ορθή πρακτική, με σεβασμό στα προσωπικά δικαιώματα και τα πνευματικά δικαιώματα και την πνευματική ιδιοκτησία του Παρόχου Υπηρεσιών και τρίτων. Ο Πελάτης υποχρεούται να εισάγει δεδομένα σύμφωνα με τα πραγματικά περιστατικά. Ο Πελάτης απαγορεύεται να παρέχει παράνομο περιεχόμενο.

2.4. Διαδικασία υποβολής παραπόνων:

2.4.1. Παράπονα που σχετίζονται με την παροχή Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών από τον Πάροχο Υπηρεσιών και άλλα παράπονα που σχετίζονται με τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Καταστήματος (εξαιρουμένης της διαδικασίας υποβολής παραπόνων για προϊόντα, η οποία αναφέρεται στο pt. 6 των Όρων και Προϋποθέσεων), ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει, για παράδειγμα:

2.4.2. εγγράφως στη διεύθυνση: 6K Przędzalniana Street, 15-688 Białystok,

2.4.3. σε ηλεκτρονική μορφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: reklamacje@lazienka-rea.pl,

2.4.4. Συνιστάται ο Πελάτης να παρέχει στην περιγραφή της καταγγελίας: (1) πληροφορίες και περιστάσεις σχετικά με το αντικείμενο της καταγγελίας, ιδίως το είδος και την ημερομηνία της παρατυπίας- (2) το αίτημα του Πελάτη- και (3) τα στοιχεία επικοινωνίας του καταγγέλλοντος – αυτό θα διευκολύνει και θα επιταχύνει την επεξεργασία της καταγγελίας από τον Πάροχο Υπηρεσιών. Οι απαιτήσεις που αναφέρονται στην προηγούμενη πρόταση έχουν τη μορφή σύστασης μόνο και δεν επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των καταγγελιών που υποβάλλονται χωρίς τη συνιστώμενη περιγραφή της καταγγελίας.

2.4.5. Ο Πάροχος Υπηρεσιών οφείλει να απαντήσει στην καταγγελία άμεσα, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υποβολής της.

3 ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΈΣΕΙΣ ΣΎΝΑΨΗΣ ΣΎΜΒΑΣΗΣ ΠΏΛΗΣΗΣ

3.1 Η σύναψη της Σύμβασης Πώλησης μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή πραγματοποιείται αφού ο Πελάτης υποβάλει παραγγελία χρησιμοποιώντας τη φόρμα παραγγελίας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα σύμφωνα με το sec. 2.1.2 των Όρων και Προϋποθέσεων.

3.2 Η τιμή του Προϊόντος που εμφανίζεται στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος δίνεται σε πολωνικά ζλότυ και περιλαμβάνει τους φόρους. Ο Πελάτης ενημερώνεται για τη συνολική τιμή, συμπεριλαμβανομένων των φόρων, του Προϊόντος που αποτελεί αντικείμενο της παραγγελίας, καθώς και για το κόστος παράδοσης (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων μεταφοράς, παράδοσης και ταχυδρομικών υπηρεσιών) και άλλων εξόδων, και όταν το ποσό αυτών των εξόδων δεν μπορεί να προσδιοριστεί – για την υποχρέωση καταβολής τους, ο Πελάτης ενημερώνεται στις σελίδες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος κατά τη διάρκεια της υποβολής της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένης της στιγμής της δήλωσης της βούλησης του Πελάτη να δεσμευτεί από τη Σύμβαση Πώλησης.

3.3 Διαδικασία σύναψης σύμβασης πώλησης στο διαδικτυακό κατάστημα μέσω του εντύπου παραγγελίας

3.3.1. Η σύναψη της Σύμβασης Πώλησης μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή πραγματοποιείται αφού ο Πελάτης τοποθετήσει μια παραγγελία στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα σύμφωνα με το σημείο. 2.1.2 των Όρων και Προϋποθέσεων.

3.3.2. Μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, ο Πωλητής επιβεβαιώνει αμέσως την παραλαβή της και ταυτόχρονα αποδέχεται την παραγγελία προς εκτέλεση. Ο Πωλητής επιβεβαιώνει την παραλαβή της Παραγγελίας και την αποδέχεται προς εκτέλεση αποστέλλοντας στον Πελάτη σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Πελάτης κατά τη διαδικασία τοποθέτησης της Παραγγελίας, το οποίο περιέχει τουλάχιστον τις δηλώσεις του Πωλητή για την παραλαβή της Παραγγελίας και την αποδοχή της προς εκτέλεση, καθώς και την επιβεβαίωση της σύναψης της Σύμβασης Πώλησης. Από τη στιγμή που ο Πελάτης λαμβάνει το προαναφερθέν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Σύμβαση Πώλησης μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή συνάπτεται.

3.4. Η κατοχύρωση, η προστασία και η διάθεση του περιεχομένου της συναφθείσας Σύμβασης Πώλησης στον Πελάτη γίνεται με (1) τη διάθεση των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων στον ιστότοπο του διαδικτυακού καταστήματος και (2) την αποστολή στον Πελάτη του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρεται στο σημείο 3.3.2. των Όρων και Προϋποθέσεων. 3.3.2. των Όρων και Προϋποθέσεων. Το περιεχόμενο της Σύμβασης Πώλησης καταγράφεται και διασφαλίζεται επιπλέον στο σύστημα πληροφορικής του Διαδικτυακού Καταστήματος του Πωλητή.

4. ΤΡΌΠΟΙ ΚΑΙ ΌΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΉΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ

4.1. Ο Πωλητής θέτει στη διάθεση του Πελάτη τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής για τη Σύμβαση Πώλησης:

4.1.1. Πληρωμή με αντικαταβολή κατά την παράδοση.

4.1.2. Πληρωμή σε μετρητά κατά την προσωπική παραλαβή.

4.1.3. Πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή.

4.1.3.1. Τράπεζα: Bank Zachodni WBK S.A.

4.1.3.2. Αριθμός λογαριασμού: 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.

4.1.4. Ο πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών πληρωμών είναι η Blue Media S.A.

4.1.4.1. Ο διακανονισμός των συναλλαγών ηλεκτρονικών πληρωμών και καρτών πληρωμής πραγματοποιείται σύμφωνα με την επιλογή του Πελάτη μέσω της υπηρεσίας Blue Media:

4.1.4.1.1. Blue Media S.A. – Εταιρεία Blue Media S.A. . με έδρα το Sopot, ul. Powstańców Warszawy 6, κωδικός 81-718. Η εταιρεία είναι εγγεγραμμένη στο Περιφερειακό Δικαστήριο Gdańsk-Północ VIII Οικονομικό Τμήμα του Εθνικού Δικαστικού Μητρώου με αριθμό 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Το μετοχικό κεφάλαιο ανέρχεται σε 2.000.000 PLN (καταβεβλημένο στο σύνολό του).

4.2. Προθεσμία πληρωμής:

4.2.1. Εάν ο Πελάτης επιλέξει να πληρώσει με τραπεζικό έμβασμα, ηλεκτρονική πληρωμή ή κάρτα πληρωμής, ο Πελάτης υποχρεούται να προβεί στην πληρωμή εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της Σύμβασης Πώλησης.

4.2.2. Εάν ο Πελάτης επιλέξει την πληρωμή με αντικαταβολή ή την παραλαβή με μετρητά, ο Πελάτης υποχρεούται να πραγματοποιήσει την πληρωμή κατά την παράδοση.

5. ΚΌΣΤΟΣ, ΤΡΌΠΟΙ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΉΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

5.1. Η παράδοση του Προϊόντος στον Πελάτη είναι επί πληρωμή, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στη Σύμβαση Πώλησης. Το κόστος παράδοσης του Προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων μεταφοράς, παράδοσης και ταχυδρομείου) αναγράφεται στον Πελάτη στις σελίδες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος στην ενότητα «Κόστος παράδοσης» και κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας, καθώς και κατά τη στιγμή της έκφρασης της βούλησης του Πελάτη να δεσμευτεί από τη Σύμβαση Πώλησης.

5.2. Η προσωπική παραλαβή του προϊόντος από τον Πελάτη είναι δωρεάν.

5.3 Ο Πωλητής παρέχει στον Πελάτη τους ακόλουθους τρόπους παράδοσης ή παραλαβής του Προϊόντος:

5.3.1. παράδοση με ταχυμεταφορά, αντικαταβολή.

5.3.2. Προσωπική παραλαβή διαθέσιμη στη διεύθυνση: 6L Przędzalniana Street, 15-688 Białystok – τις εργάσιμες ημέρες, μεταξύ 09:00 και 15:00.

5.4. Η προθεσμία παράδοσης του Προϊόντος στον Πελάτη είναι έως 7 εργάσιμες ημέρες, εκτός εάν ορίζεται μικρότερη προθεσμία στην περιγραφή του Προϊόντος ή κατά τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας. Στην περίπτωση Προϊόντων με διαφορετικές προθεσμίες παράδοσης, η προθεσμία παράδοσης είναι η μεγαλύτερη περίοδος που αναφέρεται, η οποία ωστόσο δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 7 εργάσιμες ημέρες. Η έναρξη της περιόδου παράδοσης του Προϊόντος στον Πελάτη υπολογίζεται ως εξής:

5.4.1. Εάν ο Πελάτης επιλέξει να πληρώσει με τραπεζικό έμβασμα, ηλεκτρονική πληρωμή ή κάρτα πληρωμής – από την ημερομηνία κατά την οποία πιστώνεται ο τραπεζικός λογαριασμός ή ο λογαριασμός διακανονισμού του Πωλητή.

5.4.2. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη μέθοδο πληρωμής με αντικαταβολή – από την ημερομηνία σύναψης της Σύμβασης Πώλησης.

5.5. Προθεσμία για την ετοιμότητα του προϊόντος για παραλαβή από τον Πελάτη – εάν ο Πελάτης επιλέξει να παραλάβει το προϊόν αυτοπροσώπως, το προϊόν θα είναι έτοιμο για παραλαβή από τον Πελάτη εντός 7 εργάσιμων ημερών , εκτός εάν ορίζεται συντομότερη προθεσμία στην περιγραφή του προϊόντος ή κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας. Στην περίπτωση Προϊόντων με διαφορετικές ημερομηνίες ετοιμότητας για παραλαβή, η ημερομηνία ετοιμότητας για παραλαβή θα είναι η μεγαλύτερη αναγραφόμενη ημερομηνία, η οποία ωστόσο δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 7 εργάσιμες ημέρες. Ο Πελάτης θα ενημερωθεί επιπλέον από τον Πωλητή ότι το Προϊόν είναι έτοιμο για παραλαβή. Η έναρξη της προθεσμίας για την ετοιμότητα του Προϊόντος για παραλαβή από τον Πελάτη υπολογίζεται ως εξής:

5.5.1. Εάν ο Πελάτης επιλέξει να πληρώσει με τραπεζικό έμβασμα, ηλεκτρονική πληρωμή ή κάρτα πληρωμής – από την ημερομηνία πίστωσης του τραπεζικού λογαριασμού ή του λογαριασμού διακανονισμού του Πωλητή.

5.5.2. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη μέθοδο της αυτοπαράδοσης με αντικαταβολή – από την ημερομηνία σύναψης της Σύμβασης Πώλησης.

6. ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

6.1. Η βάση και η έκταση της ευθύνης του Πωλητή έναντι του Πελάτη σε περίπτωση που το πωληθέν προϊόν παρουσιάζει φυσικό ή νομικό ελάττωμα (εγγύηση) καθορίζονται από τις γενικά ισχύουσες διατάξεις του δικαίου, ιδίως τον Αστικό Κώδικα. Για τις Συμβάσεις Πώλησης που έχουν συναφθεί μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου 2014, η βάση και η έκταση της ευθύνης του Πωλητή έναντι του Πελάτη που είναι φυσικό πρόσωπο και ο οποίος αγοράζει το Προϊόν για σκοπούς που δεν σχετίζονται με επαγγελματική ή οικονομική δραστηριότητα, για μη συμμόρφωση του Προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης καθορίζονται από τους γενικά ισχύοντες νόμους, ιδίως από τον νόμο της 27ης Ιουλίου 2002 για τους ειδικούς όρους πώλησης προϊόντων σε καταναλωτές και την τροποποίηση του Αστικού Κώδικα (ΦΕΚ 2002 αρ. 141, στοιχείο 1176, όπως τροποποιήθηκε).

6.2. Ο Πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το Προϊόν στον Πελάτη χωρίς ελαττώματα. Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την ευθύνη του Πωλητή για ελαττώματα του Προϊόντος και τα δικαιώματα του Πελάτη καθορίζονται στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος στην καρτέλα «Καταγγελία του Προϊόντος ».

6.3 Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει καταγγελία για παράδειγμα:

6.3.1. εγγράφως στη διεύθυνση: 6L Przędzalniana Street, 15-688 Białystok,

6.3.2. σε ηλεκτρονική μορφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: reklamacje@lazienka-rea.pl,

6.4 Ο Πελάτης συνιστάται να αναφέρει στην περιγραφή της καταγγελίας: (1) πληροφορίες και περιστάσεις σχετικά με το αντικείμενο της καταγγελίας, ιδίως τον τύπο και την ημερομηνία εμφάνισης του ελαττώματος- (2) αίτημα για τη μέθοδο συμμόρφωσης του προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης ή δήλωση μείωσης της τιμής ή υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης- και (3) στοιχεία επικοινωνίας του καταγγέλλοντος – αυτό θα διευκολύνει και θα επιταχύνει την επεξεργασία της καταγγελίας από τον Πωλητή. Οι απαιτήσεις που καθορίζονται στην προηγούμενη πρόταση έχουν τη μορφή σύστασης μόνο και δεν επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των καταγγελιών που υποβάλλονται χωρίς τη συνιστώμενη περιγραφή της καταγγελίας.

6.5. Ο Πωλητής απαντά στην καταγγελία του Πελάτη άμεσα, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υποβολής της. Η μη απάντηση του Πωλητή εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας σημαίνει ότι ο Πωλητής αναγνώρισε την καταγγελία ως δικαιολογημένη.

6.6 Ο Πελάτης που ασκεί τα δικαιώματα εγγύησης υποχρεούται να παραδώσει το ελαττωματικό προϊόν με έξοδα του Πωλητή στη διεύθυνση ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. Εάν η παράδοση του Προϊόντος από τον Πελάτη θα ήταν πολύ δύσκολη λόγω του τύπου του Προϊόντος ή του τρόπου εγκατάστασής του, ο Πελάτης υποχρεούται να θέσει το Προϊόν στη διάθεση του Πωλητή στον τόπο όπου βρίσκεται το Προϊόν.

7. ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΈΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ΥΠΟΒΟΛΉΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΏΝ ΚΑΙ ΑΞΙΏΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΌΝΕΣ ΠΡΌΣΒΑΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΝ ΛΌΓΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ

7.1. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα χρήσης εξωδικαστικών διαδικασιών διεκπεραίωσης παραπόνων και διερεύνησης αξιώσεων από τον Πελάτη που είναι καταναλωτής, καθώς και κανόνες πρόσβασης στις εν λόγω διαδικασίες είναι διαθέσιμες στα γραφεία και στους δικτυακούς τόπους των περιφερειακών (αστικών) διαμεσολαβητών καταναλωτών, των κοινωνικών οργανώσεων στις καταστατικές αρμοδιότητες των οποίων περιλαμβάνεται η προστασία των καταναλωτών, των Επαρχιακών Επιθεωρήσεων Εμπορικής Επιθεώρησης και στις ακόλουθες διευθύνσεις του δικτυακού τόπου της Υπηρεσίας Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php και http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

7.2. Ο Πελάτης, ο οποίος είναι καταναλωτής, έχει τις ακόλουθες υποδειγματικές δυνατότητες χρήσης εξωδικαστικών τρόπων αντιμετώπισης παραπόνων και αξιώσεων:

7.2.1. Ο Πελάτης δικαιούται να προσφύγει στο μόνιμο φιλικό δικαστήριο καταναλωτών που αναφέρεται στο άρθρο 37 του νόμου της 15ης Δεκεμβρίου 2000 περί εμπορικών επιθεωρήσεων (ΦΕΚ 2001, αριθ. 4, στοιχείο 25, όπως τροποποιήθηκε) για την επίλυση διαφοράς που προκύπτει από τη συναφθείσα Σύμβαση Πώλησης. Ο εσωτερικός κανονισμός για την οργάνωση και λειτουργία των μόνιμων φιλικών δικαστηρίων καταναλωτών καθορίζεται στον Κανονισμό του Υπουργού Δικαιοσύνης της 25ης Σεπτεμβρίου 2001 για τον καθορισμό του εσωτερικού κανονισμού για την οργάνωση και λειτουργία των μόνιμων φιλικών δικαστηρίων καταναλωτών. (Επίσημη Εφημερίδα του 2001, αριθ. 113, στοιχείο 1214).

7.2.2. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να απευθυνθεί στον επαρχιακό επιθεωρητή της Εμπορικής Επιθεώρησης, σύμφωνα με το άρθρο 36 του νόμου της 15ης Δεκεμβρίου 2000 περί Εμπορικής Επιθεώρησης (Εφημερίδα των Συντακτών 2001, αριθ. 4, στοιχείο 25, όπως τροποποιήθηκε), με αίτημα την έναρξη διαδικασίας διαμεσολάβησης για τη φιλική επίλυση μιας διαφοράς μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή. Πληροφορίες σχετικά με τις αρχές και τις διαδικασίες διαμεσολάβησης που διεξάγονται από τον επαρχιακό επιθεωρητή Εμπορικής Επιθεώρησης είναι διαθέσιμες στα γραφεία και στις ιστοσελίδες των επιμέρους επαρχιακών επιθεωρήσεων Εμπορικής Επιθεώρησης.

7.2.3. Ο Πελάτης μπορεί να λάβει δωρεάν βοήθεια για την επίλυση μιας διαφοράς μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή, χρησιμοποιώντας επίσης τη δωρεάν βοήθεια ενός νομαρχιακού (δημοτικού) συνηγόρου καταναλωτών ή μιας κοινωνικής οργάνωσης στα καταστατικά καθήκοντα της οποίας περιλαμβάνεται η προστασία των καταναλωτών (π.χ. Ομοσπονδία Καταναλωτών, Ένωση Καταναλωτών Πολωνίας). Συμβουλές παρέχονται από την Ομοσπονδία Καταναλωτών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου porady@dlakonsumentow.pl και από την Ένωση Πολωνών Καταναλωτών στον αριθμό δωρεάν τηλεφωνικής γραμμής βοήθειας καταναλωτών 800 889 866.

8. ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΏΡΗΣΗΣ
(ΙΣΧΎΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΆΣΕΙΣ ΠΏΛΗΣΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΆΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΙΣ 25 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2014 ΚΑΙ ΜΕΤΆ)

8.1. Ο καταναλωτής που έχει συνάψει σύμβαση εξ αποστάσεως μπορεί, εντός 60 ημερολογιακών ημερών, να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρησή του και χωρίς να επιβαρυνθεί με οποιαδήποτε έξοδα, εκτός από τα έξοδα που αναφέρονται στο σημείο. 8.8 των Όρων και Προϋποθέσεων. Η αποστολή της δήλωσης πριν από την προθεσμία αρκεί για την τήρησή της. Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να γίνει, για παράδειγμα:

8.1.1. εγγράφως στη διεύθυνση: 6L Przędzalniana Street, 15-688 Białystok,

8.1.2. σε ηλεκτρονική μορφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: biuro.rea@podlasiak.com.pl,

8.2. Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης περιλαμβάνεται στο παράρτημα αριθ. 2 του νόμου για τα δικαιώματα του καταναλωτή και είναι επιπλέον διαθέσιμο στην παρ. 11 του Κανονισμού και στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος στην καρτέλα «Ακύρωση της σύμβασης». Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.

8.3 Η προθεσμία για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αρχίζει:

8.3.1. για μια σύμβαση κατά την εκτέλεση της οποίας ο Πωλητής παραδίδει το Προϊόν, υποχρεούμενος να μεταβιβάσει την κυριότητά του (π.χ. Σύμβαση Πώλησης) – από την παραλαβή του Προϊόντος από τον καταναλωτή ή από τρίτο πρόσωπο διαφορετικό από τον μεταφορέα που υποδεικνύει ο καταναλωτής, και στην περίπτωση μιας σύμβασης η οποία: (1) αφορά αριθμό προϊόντων που παραδίδονται χωριστά, σε παρτίδες ή σε μέρη – από την παραλαβή του τελευταίου προϊόντος, παρτίδας ή μέρους ή (2) περιλαμβάνει την τακτική παράδοση προϊόντων σε καθορισμένη περίοδο – από την παραλαβή του πρώτου προϊόντος,

8.3.2. για άλλες συμβάσεις – από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.

8.4. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από σύμβαση εξ αποστάσεως, η σύμβαση θεωρείται ότι δεν έχει συναφθεί.

8.5 Ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει αμέσως, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση, στον καταναλωτή όλες τις πληρωμές που πραγματοποίησε ο τελευταίος, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης του προϊόντος (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από τη μέθοδο παράδοσης που επέλεξε ο πελάτης, διαφορετική από τη φθηνότερη συνήθη μέθοδο παράδοσης που διατίθεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα). Ο Πωλητής επιστρέφει την πληρωμή χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Καταναλωτής, εκτός εάν ο Καταναλωτής έχει συμφωνήσει ρητά σε διαφορετική μέθοδο επιστροφής που δεν συνεπάγεται κανένα κόστος για τον Καταναλωτή. Εάν ο Πωλητής δεν έχει προσφερθεί να παραλάβει ο ίδιος το Προϊόν από τον Καταναλωτή, ο Πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή της πληρωμής που έλαβε από τον Καταναλωτή έως ότου παραλάβει πίσω το Προϊόν ή έως ότου ο Καταναλωτής προσκομίσει απόδειξη επιστροφής, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

8.6. Ο καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει το Προϊόν στον Πωλητή αμέσως, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία υπαναχώρησε από τη σύμβαση, ή να το παραδώσει σε πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον Πωλητή να το παραλάβει, εκτός εάν ο Πωλητής έχει προσφερθεί να παραλάβει ο ίδιος το Προϊόν. Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η επιστροφή του προϊόντος πριν από τη λήξη της. Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στη διεύθυνση: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

8.7. Ο Καταναλωτής ευθύνεται για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του Προϊόντος που προκύπτει από τη χρήση του Προϊόντος πέραν της αναγκαίας για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του Προϊόντος.

8.8. Πιθανά έξοδα που σχετίζονται με την υπαναχώρηση του καταναλωτή από τη σύμβαση, τα οποία υποχρεούται να αναλάβει ο καταναλωτής:

8.8.1. Εάν ο καταναλωτής έχει επιλέξει τρόπο παράδοσης του Προϊόντος διαφορετικό από τη φθηνότερη συνήθη μέθοδο παράδοσης που διατίθεται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, ο Πωλητής δεν υποχρεούται να επιστρέψει στον καταναλωτή τα πρόσθετα έξοδα στα οποία υποβλήθηκε ο καταναλωτής.

8.8.2. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα άμεσα έξοδα επιστροφής του Προϊόντος.

8.8.3. Σε περίπτωση Προϊόντος που αποτελεί υπηρεσία, η εκτέλεση της οποίας – κατόπιν ρητής αίτησης του καταναλωτή – έχει αρχίσει πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής που ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την υποβολή της αίτησης αυτής, υποχρεούται να πληρώσει για τις υπηρεσίες που εκτελέστηκαν μέχρι την υπαναχώρηση. Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί υπολογίζεται κατ’ αναλογία προς τα παρεχόμενα, λαμβανομένης υπόψη της τιμής ή της αμοιβής που συμφωνήθηκε στη σύμβαση. Εάν η τιμή ή η αμοιβή είναι υπερβολική, η βάση για τον υπολογισμό του ποσού αυτού είναι η αγοραία αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών.

8.9. Ο καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση εξ αποστάσεως όσον αφορά συμβάσεις:

8.9.1. (1) για την παροχή υπηρεσιών, εάν ο Πωλητής έχει εκτελέσει την υπηρεσία στο σύνολό της με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος έχει ενημερωθεί πριν από την παροχή της υπηρεσίας από τον Πωλητή ότι μετά την παροχή της υπηρεσίας από τον Πωλητή θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης- (2) στις οποίες η τιμή ή η αμοιβή εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς επί των οποίων ο Πωλητής δεν έχει έλεγχο και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, (3) στην οποία το αντικείμενο της παροχής είναι ένα μη επανακατασκευασμένο προϊόν, το οποίο κατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή εξυπηρετεί την ικανοποίηση των ατομικών του αναγκών- (4) στην οποία το αντικείμενο της παροχής είναι ένα προϊόν που αλλοιώνεται γρήγορα ή έχει μικρή διάρκεια ζωής, (5) στο οποίο το αντικείμενο της απόδοσης είναι προϊόν που παρέχεται σε σφραγισμένη συσκευασία η οποία δεν μπορεί να επιστραφεί μετά το άνοιγμα για λόγους υγείας ή υγιεινής, εάν η συσκευασία έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση ; (6) στο οποίο το αντικείμενο της απόδοσης είναι προϊόντα τα οποία μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, συνδυάζονται αναπόσπαστα με άλλα πράγματα, (7) στις οποίες το αντικείμενο της εκτέλεσης είναι αλκοολούχα ποτά, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η αξία των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της αγοράς στις οποίες ο Πωλητής δεν έχει κανέναν έλεγχο, (8) στις οποίες ο καταναλωτής ζήτησε ρητά να έρθει ο Πωλητής σε αυτόν για να πραγματοποιήσει επείγουσα επισκευή ή συντήρηση- εάν ο Πωλητής παρέχει πρόσθετες υπηρεσίες διαφορετικές από αυτές που ζήτησε ο καταναλωτής ή παραδίδει Προϊόντα εκτός από τα ανταλλακτικά που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της επισκευής ή της συντήρησης, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση όσον αφορά τις πρόσθετες υπηρεσίες ή τα Προϊόντα, (9) όταν το αντικείμενο της προμήθειας είναι ηχητική ή οπτική εγγραφή ή λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών που παρέχεται σε σφραγισμένη συσκευασία, εφόσον η συσκευασία ανοίγει μετά την παράδοση- (10) για την προμήθεια εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, με εξαίρεση τις συμβάσεις συνδρομής, (11) που συνάπτεται μέσω δημόσιου πλειστηριασμού- (12) για την παροχή καταλύματος, εκτός από κατοικία, μεταφορά αγαθών, ενοικίαση αυτοκινήτων, τροφοδοσία, υπηρεσίες που αφορούν ψυχαγωγία, διασκέδαση, αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, εάν η σύμβαση καθορίζει την ημερομηνία ή την περίοδο της υπηρεσίας, (13) για την παροχή ψηφιακού περιεχομένου το οποίο δεν έχει εγγραφεί σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση έχει αρχίσει με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης και αφού ο πωλητής έχει ενημερώσει τον καταναλωτή για την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης.

9. ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΊΕΣ

9.1. Το παρόν τμήμα των Όρων και Προϋποθέσεων και οι διατάξεις που περιέχονται σε αυτό ισχύουν αποκλειστικά για τους Πελάτες και τους Λήπτες Υπηρεσιών που δεν είναι καταναλωτές.

9.2. Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Πώλησης που έχει συναφθεί με τον Πελάτη που δεν είναι καταναλωτής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψής της. Η υπαναχώρηση από τη Σύμβαση Πώλησης σε αυτή την περίπτωση μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς να αιτιολογηθεί και δεν γεννά αξιώσεις του Πελάτη που δεν είναι καταναλωτής έναντι του Πωλητή.

9.3. Στην περίπτωση Πελατών που δεν είναι καταναλωτές, ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να περιορίσει τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, συμπεριλαμβανομένης της απαίτησης προκαταβολής εν όλω ή εν μέρει, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε ο Πελάτης και το γεγονός της σύναψης της Σύμβασης Πώλησης.

9.4. Από τη στιγμή που ο Πωλητής παραδίδει το προϊόν στον μεταφορέα, τα οφέλη και τα βάρη που σχετίζονται με το προϊόν, καθώς και ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας ή ζημίας του προϊόντος μεταβιβάζονται στον Πελάτη που δεν είναι καταναλωτής. Στην περίπτωση αυτή, ο Πωλητής δεν ευθύνεται για την απώλεια, την απώλεια ή τη ζημία του Προϊόντος που επέρχεται από την αποδοχή του Προϊόντος για μεταφορά μέχρι την αποδέσμευση του Προϊόντος στον Πελάτη, καθώς και για την καθυστέρηση της μεταφοράς της αποστολής.

9.5 Εάν το Προϊόν αποστέλλεται στον Πελάτη με μεταφορέα, ο Πελάτης που δεν είναι καταναλωτής υποχρεούται να εξετάσει την αποστολή στον χρόνο και με τον τρόπο που συνηθίζεται για αποστολές αυτού του είδους. Εάν διαπιστώσει ότι κατά τη μεταφορά του Προϊόντος έχει προκύψει ελάττωμα ή ζημία, υποχρεούται να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διαπίστωση της ευθύνης του μεταφορέα.

9.6. Σύμφωνα με το άρθρο 558 § 1 του Αστικού Κώδικα, η ευθύνη του Πωλητή από εγγύηση για το Προϊόν έναντι του Πελάτη που δεν είναι καταναλωτής αποκλείεται.

9.7 Στην περίπτωση του Πελάτη που δεν είναι καταναλωτής, ο Πάροχος Υπηρεσιών μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση παροχής Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών με άμεση ισχύ και χωρίς να αναφέρει τους λόγους, αποστέλλοντας σχετική δήλωση στον Πελάτη.

9.8 Η ευθύνη του Παρόχου Υπηρεσιών/Πωλητή έναντι του Λήπτη Υπηρεσιών/Πελάτη που δεν είναι καταναλωτής, ανεξάρτητα από τη νομική της βάση, περιορίζεται – τόσο ως μεμονωμένη απαίτηση όσο και για όλες τις απαιτήσεις συνολικά – στο ποσό του τιμήματος που καταβλήθηκε και των εξόδων παράδοσης βάσει της Σύμβασης Πώλησης, αλλά όχι περισσότερο από χίλια ζλότυ. Ο πάροχος υπηρεσιών/πωλητής ευθύνεται έναντι του λήπτη υπηρεσιών/μη καταναλωτή πελάτη μόνο για τυπικές ζημίες που ήταν προβλέψιμες κατά τη σύναψη της σύμβασης και δεν ευθύνεται για διαφυγόντα κέρδη έναντι του λήπτη υπηρεσιών/μη καταναλωτή πελάτη.

9.9. Κάθε διαφορά που προκύπτει μεταξύ του Πωλητή/Παροχέα Υπηρεσιών και του Πελάτη/μη καταναλωτή Πελάτη υποβάλλεται στο αρμόδιο δικαστήριο της έδρας του Πωλητή/Παροχέα Υπηρεσιών.

10. ΤΕΛΙΚΈΣ ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ

“Στο πλαίσιο της εκτέλεσης της σύμβασης με τον Αγοραστή, το Κατάστημα εξουσιοδοτείται να αποστείλει πρόσκληση στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Αγοραστή για τη συμπλήρωση έρευνας μετά την πώληση. Η έρευνα χρησιμοποιείται για την εξέταση της γνώμης του Αγοραστή σχετικά με την πραγματοποιηθείσα συναλλαγή. Ο Αγοραστής μπορεί να συμπληρώσει οικειοθελώς την έρευνα”.

10.1 Οι συμβάσεις που συνάπτονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος συνάπτονται στην πολωνική γλώσσα.

10.2 Τροποποίηση των όρων και προϋποθέσεων:

10.2.1 Ο Πάροχος υπηρεσιών διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους Όρους και Προϋποθέσεις για σημαντικούς λόγους, δηλαδή: αλλαγές στη νομοθεσία- αλλαγές στις μεθόδους πληρωμής και παράδοσης – στο βαθμό που οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν την εφαρμογή των διατάξεων των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων.

10.2.2. Σε περίπτωση σύναψης συμφωνιών συνεχούς χαρακτήρα βάσει των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων (π.χ. παροχή Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών – Λογαριασμού), οι τροποποιημένοι Όροι και Προϋποθέσεις δεσμεύουν τον Αποδέκτη της Υπηρεσίας, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζονται στο άρθρο 384 και 3841 του Αστικού Κώδικα, δηλαδή ο Αποδέκτης της Υπηρεσίας έχει ενημερωθεί ορθά για τις τροποποιήσεις και δεν έχει καταγγείλει τη συμφωνία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης. Σε περίπτωση που η τροποποίηση των Όρων και Προϋποθέσεων έχει ως αποτέλεσμα την εισαγωγή νέων χρεώσεων ή την αύξηση των υφιστάμενων χρεώσεων, ο Πελάτης που είναι καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

10.2.3. Σε περίπτωση σύναψης συμβάσεων διαφορετικής φύσης από τις συνεχείς συμβάσεις (π.χ. Σύμβαση Πώλησης) βάσει των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων, οι τροποποιήσεις των Όρων και Προϋποθέσεων δεν επηρεάζουν με κανέναν τρόπο τα κεκτημένα δικαιώματα των Ληπτών Υπηρεσιών/Πελατών που είναι καταναλωτές πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των τροποποιήσεων των Όρων και Προϋποθέσεων, ιδίως οι τροποποιήσεις των Όρων και Προϋποθέσεων δεν επηρεάζουν τις παραγγελίες που έχουν ήδη δοθεί ή τοποθετηθεί και τις Συμβάσεις Πώλησης που έχουν συναφθεί, εκτελεστεί ή εκτελεσθεί.

10.3. Τα θέματα που δεν ρυθμίζονται από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις διέπονται από τις γενικώς εφαρμοστέες διατάξεις του πολωνικού δικαίου, ιδίως: Για τις Συμβάσεις Πώλησης που έχουν συναφθεί έως τις 24 Δεκεμβρίου 2014 με Πελάτες που είναι καταναλωτές, οι διατάξεις του νόμου περί προστασίας ορισμένων δικαιωμάτων των καταναλωτών και ευθύνης για ζημίες που προκαλούνται από επικίνδυνα προϊόντα της 2ας Μαρτίου 2000. (Επίσημη Εφημερίδα του 2000 αριθ. 22, στοιχείο 271, όπως τροποποιήθηκε) και του Νόμου περί ειδικών όρων και προϋποθέσεων πωλήσεων σε καταναλωτές και τροποποιήσεων του Αστικού Κώδικα της 27ης Ιουλίου 2002 (Επίσημη Εφημερίδα του 2002 αριθ. 141, στοιχείο 1176, όπως τροποποιήθηκε)- για τις Συμφωνίες Πώλησης που συνάπτονται από τις 25 Δεκεμβρίου 2014 με Πελάτες που είναι καταναλωτές – οι διατάξεις του Νόμου περί των Δικαιωμάτων των Καταναλωτών της 30ής Μαΐου 2014. (Επίσημη Εφημερίδα του 2014, στοιχείο 827 όπως τροποποιήθηκε)- και άλλες σχετικές διατάξεις του γενικά ισχύοντος δικαίου.

11. ΥΠΌΔΕΙΓΜΑ ΕΝΤΎΠΟΥ ΥΠΑΝΑΧΏΡΗΣΗΣ
(ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΌ 2 ΤΟΥ ΝΌΜΟΥ ΠΕΡΊ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΏΝ)

Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης
(το παρόν έντυπο πρέπει να συμπληρωθεί και να επιστραφεί μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)

- Παραλήπτης:

Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa
Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok
lazienka-rea.pl
biuro.rea@podlasiak.com.pl

- Με την παρούσα γνωστοποιώ(*) την υπαναχώρησή μου/μας(*) από τη σύμβαση πώλησης των ακόλουθων αγαθών(*) τη σύμβαση παράδοσης των ακόλουθων αγαθών(*) τη σύμβαση εκτέλεσης εργασιών που συνίσταται στην εκτέλεση των ακόλουθων αγαθών(*)/την παροχή των ακόλουθων υπηρεσιών(*)

- Ημερομηνία σύναψης της σύμβασης(*)/της αποδοχής(*)

- Ονοματεπώνυμο καταναλωτή(-ών)

- Διεύθυνση του καταναλωτή (των καταναλωτών)

- Υπογραφή του καταναλωτή (των καταναλωτών) (μόνο εάν το παρόν έντυπο αποστέλλεται σε χαρτί)

- Ημερομηνία

(*) Να διαγραφούν οι περιπτώσεις που δεν ισχύουν.

Πρόσθετες σημειώσεις για τον καταναλωτή (στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και στους όρους και προϋποθέσεις)

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ,
ότι έχετε το δικαίωμα να επιθεωρήσετε την κατάσταση της αποστολής πριν την παραλαβή της από τον μεταφορέα.

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ, ότι εάν πριν από την παράδοση του φορτίου διαπιστωθεί ότι αυτό έχει υποστεί απώλεια ή ζημία, ο μεταφορέας υποχρεούται να διαπιστώσει αμέσως την κατάσταση του φορτίου και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη η ζημία μέσω πρωτοκόλλου. Ο μεταφορέας υποχρεούται επίσης να προβεί στις ενέργειες αυτές κατόπιν αιτήματος του δικαιούχου, εάν αυτός ισχυρίζεται ότι το φορτίο έχει υποστεί αλλοίωση.

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ, ότι εάν, μετά την παράδοση της αποστολής, διαπιστώσετε ελάττωμα ή ζημία που δεν μπορεί να γίνει εξωτερικά αντιληπτή κατά την παραλαβή, έχετε το δικαίωμα, αμέσως μετά την ανακάλυψη της ζημίας, αλλά το αργότερο εντός 7 ημερών από την παραλαβή της αποστολής, να ζητήσετε από τον μεταφορέα να προσδιορίσει την κατάσταση της αποστολής.
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ότι η αποδοχή της αποστολής από τον δικαιούχο χωρίς επιφυλάξεις αίρει τις αξιώσεις για απώλεια ή ζημία, εκτός εάν:
Η ζημία είχε διαπιστωθεί με πρωτόκολλο πριν από την αποδοχή της αποστολής από το δικαιούχο μέρος.
Η διαπίστωση αυτή παραλείφθηκε με υπαιτιότητα του μεταφορέα.
Η απώλεια ή η ζημία προκλήθηκε από δόλο ή βαριά αμέλεια του μεταφορέα.
Ζημία που δεν μπορεί να γίνει εξωτερικά αντιληπτή διαπιστώθηκε από το δικαιούχο πρόσωπο μετά την παραλαβή της αποστολής και εντός 7 ημερών ζήτησε να διαπιστωθεί η κατάσταση της αποστολής και απέδειξε ότι η ζημία συνέβη μεταξύ της παραλαβής της αποστολής προς μεταφορά και της παράδοσής της.

ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΆ:.
Λογαριασμός 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.

Δείγματα εντύπων που μπορούν να μεταφορτωθούν:
Έντυπο επιστροφής εμπορευμάτων
Έντυπο αντικατάστασης αγαθών
Έντυπο καταγγελίας

Όροι εγγύησης

Newsletter

Ενημερωθείτε για τις προσφορές, τις προωθητικές ενέργειες και τις ειδικές προσφορές μας!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο σήμερα!